31 Aralık 2013 Salı

Saçılsın güzel umutlar havaya


 
Umut güzeldir…yüreğini ısıtır insanın, tohumdur o yüreğimizde;yeşermesini, çiçeklenip dallanmasını dilediğimiz..
Sıcacık sarar, ısıtırız onu içimizde..ve her yeni başlangıçta, üfleriz onu avuçlarımızdan önümüzdeki boş tarlaya, tutsun dilekleriyle..

Ama önce tarlayı hazırlamak gerekir, taştan, yabancı ottan arındırmak..uğraş ister o tohumu serpmek, her boş toprakta tutmaz işte. Kimi killi sever kimi kumlu, kimi çok nemli ister kimi kuru..bilmek gerekir.
Atıp tarlaya dönemeyiz arkamızı, elimiz, gözümüz, yüreğimiz üstünde olmalıdır artık, topraktan basını çıkarana dek, boy verene dek, rüzgarda salınmaya başlayana dek…üzüntüsü üzüntümüz, sevinci sevincimiz olur, düşmanı da düşmanımız..
Eh bir de tabiat ana esirgemezse güneşini yağmurunu, el veririse o tohuma..eylülde güzel bir hasat bekler bizi..

2013 te hazırladığımız tarlaya savuracağız 2014 un verimli tohumlarını…


Eylülde güzel bir hasat zamanı yaşamak dileğiyle, sofralarımız mutlu türkülerle, kahkahalarla, yeni tohumların hazırlığıyla şenlensin, başarılara, sağlığa, huzura ve yeni umutlara kalksın kadehler…üfleyin hadi tohumlarınızı…

Bereketli gelsin 2014!








20 yorum:

  1. Sana da Asuman'cim, kucak dolusu sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Fadiscim sana da mutlu tatli bir yil olsun :)

      Sil
  3. Yeni yıl, yeni umutlar...
    Mutlu yıllar Itır`cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutlarimizin yesermesi, boy vermesi dilegiyle Semi'cim, bakarsin eylülde birlikte kadeh kaldiririz :) öpüyorum seni

      Sil
  4. Merhaba Itır Hanım,
    şansa rastladım blogunuza.Çok sıcak çok güzel.Cafe hayalinizi okudum profilinizde.E maille yazacaktım mesajımı açılmadı:( Tarzınız,yazılarınız benim de çok sevdiğim bir tarz.Sohbetlerin en güzeli kahve ile olur. Cafeniz belki İstanbul da olur:)
    Butik bir reklam ajansım var, marka danışmanlığı da yapıyorum.15 yıldır farklı alanlarda girişimciliğim oldu. Cafenizle ilgili ihtiyacınız olduğunda tanışmış olmayı dilerim.Siz de dilerseniz. Cafenizde kahve içer gibi hissettim kokusu bile burnuma geldi sayfanız ve yazılarınız sayesinde.Sevdiğim alanlarda çalışmak çok zevkli oluyor.Özellikle talep ediyorum:) E maille daha detaylı bilgi verebilirim. E mailim: asiamerica99@gmail.com Saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) cok cok tesekkür ederim begenilerinize, yilbasi hediyesi gibi..:) ve de incelikli teklifinize, gercekten cok mutlu oldum.. Bir Istanbul'a gelisimde ben de tanismayi cok isterim.
      Mutlu, keyifli bir yil diliyorum, sevgilerimle

      Sil
  5. Mutlu Yillar!
    Geldim blogunuza, ne güzel en güzel, en heyecanli zamanlari oglunuzun..tadini cikarmali bu zamanlarin doya doya.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. https://www.youtube.com/watch?v=xVMei3XJqiY
    kocaman kucak! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim, mutfaga girdim, hem dinledim hem islerimi yaptim...ne güzeldi..:)
      öpüyorum seni

      Sil
  7. tüm dileklerinin gerçek olmasını dilerim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim cok tesekkür ediyorum..ben de hepimiz icin, ülkemiz icin aydilik bir yil olmasini diliyorum, en büyük dilegim bu..
      sevgiler sana da

      Sil
  8. Senin de yeni yılın mutlulukla geçsin..2014 hem ülkemiz adına hem de senin, hayallerini gerçekleştireceğin bir yıl olsun..

    Kucak dolusu, sevgilerimle Itırcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de sana kucak dolusu sevgiler Esin'cim..benim de en büyük dilegim, su ana kadar yasanan karabasandan aydinlik günlere uyanmak..

      Sil
  9. Yeni yıl bereketiyle gelsin.Dilerim sağlık,mutluluk ve bizimle birlikte ülkemize de huzur getirsin.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil