27 Temmuz 2011 Çarşamba

Dudagimin ucunda gülücük



Vardir sizinde böyle günleriniz. O sabah, beklenmedik güzel bir günaydin alirsiniz, bazen bir gülüstür, bazen bir haber, bazen kulaginiza calan bir melodi, bazen de civiltili bir sesin size sadece bir günaydin demesi.. Bütün gün size eslik eder o günaydin, dudaginizin ucunda bir gülücük olarak, yolda, tramvayda kendinizi hep o gülücükle yakalarsiniz .. O „Günaydin“ tek basina bütün gününüzü ayar, paylasmak istersiniz hemen sevdiklerinizle de, aksam yataga girdiginizde hala dudaginizin ucunda o gülücük..

Cok tesekkür ederim Deli Anne.., dün sabah güne böyle bir sürprizle uyandim ben, harika bir günaydin sundun bana. Ayni duygularda bulusmak bu olsa gerek diye düsündüm. Karsindakinin hissettiklerini, düsüncelerini, kalbindekileri birebir yakalayabilmek.. ne kadar incelikli, zarif bir anlatim olmus..Umarim yakin bir zamanda, ayni senin tasvir ettigin cafede, kahvemizi yudumluyor oluruz..

Duygularina, yüregine ve eline saglik..


TopOfBlogs

9 yorum:

  1. Ben de öyle umuyorum:) Ne de güzel olurdu... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Dostluğunuz daim olsun :) Cafenin adresini bildirirseniz sevinirim :D...

    YanıtlaSil
  3. tesekkür ederim :) simdilik adres burasi, "diger" adres oldugunda herkesin haberi olacaktir hic kuskusuz :)

    YanıtlaSil
  4. Yine ne güzel anlatmışsınız duygularınızı ve o ne şahane bie kedidir öyle :))

    YanıtlaSil
  5. @Asuman; :) bütün gün o kedi gibi dolastim..

    YanıtlaSil
  6. Deli annem diyorsa doğru diyordur. Onun tasvirleri inanılmaz.

    YanıtlaSil
  7. bu kadar mi güzel anlatilir..evet katiliyorum sana ve hosgeldin cafeme, sevgiler

    YanıtlaSil