2 Ekim 2011 Pazar

   
  
 Bol isikli renkli bir sonbahar pazari diliyorum



Gecikmis sirin Mim’im

LoveMeorLeaveMe sormustu, hangi Sirin olurdun diye. Devamli yollarda olmaktan bir türlü cevap yazamamistim.
Sanirim ben Asci Sirin olurdum. Bütün köye yemekler, pastalar, receller yapardim keyifle…Ama bence bu köyde kahveci Sirin eksik, ben o olurdum asil… ilk Sirin cafesini acardim. Yaninda güzel kek ve kurabiyelerle tüm sirin halkini agirlardim. Sair Sirinin bir masasi olurdu, gelip siirlerini yazdigi. Sirin baba „Gargamel’den nasil korunuruz“ toplantilarini yapardi bazen kahvede. Herkes Sirine ne zaman kapidan girecek diye beklerdi. Sakar Sirin mutlaka birkac bardagima mal olurdu ama gene de cok sevilirdi, müzisyen Sirin ille de bir sarki söylemek isterdi…bence keyifli olurdu…


 


2 yorum:

  1. Biraz geç kaldım ama bugün İstanbul aynen dediginiz gibiydi. Bol ışıklı, güzel :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel, cesme'de de harika bir sonbahar baslangici var..

    YanıtlaSil