17 Nisan 2011 Pazar

Piknik sepeti

7 yasinda da seviyordum 70 de de sevecegim. Ben tipik bir basak burcuyum, yani toprak burcu, sanirim en cok da bu yüzden bahar da en sevdiklerimden piknik yapmak…
gecen hafta sonu sevgili Zeyno'mu alip piknige gittik
Doga yeniden uyanirken, renkler, kokular o denli huzur verici ve bir o kadar da sizi yeniden canlanmaya tesvik edici ki, iste tam bu dönemde o yemyesil cimenlerin üzerinde, doganin icinde gecirdigim saatler bana tatile cikmisim hissi veriyor, günlük kosusturmalardan uzak, huzur keyif ve nese olan saatler piknikte gecirilenler.

Tarife gerek var mi bu keyfi?

Gerekli seyler; piknik sepeti, keyifle hazirlanmis sandvicler, meyva sulari (zaman uzun tutulacaksa bir sise sarap ta eklenebilir tabii sepete ) ve daha ne yemek istiyorsaniz  cimenlere serilip, piknik örtümüz ve de nese..
diger hersey arzuya göre daha eklenebilir.

Bu hafta paskalya tatiline girildi, ben de hafta sonuna ek iki gün daha izin aldim kendime, hava da limonata gibi, bu hafta sonu, evdekiler dolabi actiklarinda  ferahlatici icecekler bulsunlar ve pazartesi günü planladigimiz piknik icin de faydali olur düsüncesiyle, limon ve portakal surubu hazirladim.


Piknik düsünüldügünde, pikniklerin vazgecilmezleri, neseli sandvicler, kekler..

Sandvic yaparken insan tüm yaraticiligini kullanabiliyor, ekmek tabii cok önemli, ben ekmek delisiyim, Pazar kahvaltilarinda da degisik cesit cesit ekmek bulundurmayi cok seviyorum sofrada. Suan mutfak icin yapmak istedigim ilk yatirim ekmek makinasi, ne zamandir artik ekmeklerimi kendim yapmak istiyorum. Hatirliyorum biz kücükken, her pazar gecen bir ekmekcimiz vardi. Yogurtcularin tasidigi tarzda ekmek sepetini omuzunda tasir ve bütün Cihangir’e nefis sandvic ekmekleri satardi, Pazar sabahlari dört gözle onun yolunu beklerdik, o ekmeklerin tadi, kokusu bugün gibi aklimda.


Dedigim gibi sandvic hazirlamak tamamen o anki yaraticiliginiza kalmis birsey, cok fazla tarifi yok ama denemek isterseniz, benim mutfaktan bazi sandvic tarifleri;

Ekmeklerimi yapmaya baslar baslamaz da ekmek tariflerine gececegim, yakinda..




bahara bizim gibi sevinenler





TopOfBlogs

2 yorum:

  1. İstanbulun ve özel olarak benim kişisel sıkıntılı, fırtınalı havamıza ilaç gibi geliveren sıcacık bir yazı olmuş. İyi ki uğramışım. Teşekkürler...
    (Daha önce iki kez yorum yazmıştım önceki yazılarınıza. Bakalım bu ulaşacak mı merak ediyorum doğrusu.)

    YanıtlaSil
  2. o zaman bir sir vereyim, ben de su aralar kendimi daha iyi hissetmek icin, bana iyi gelecek seyler düsünüp onlari yapmaya ugrasiyorum, sicak duygulari düsünmek dahi iyi geliyor, ama düsüncem size kadar ulastiysa daha da mutlu oldum, sevgiler

    diger yorumlar neden ulasamadi bilmiyorum

    YanıtlaSil