26 Mayıs 2012 Cumartesi

Haftasonu dilegi

 
 
Bugün cafenin konuklari Beatles…
  „ Ve, sonunda..aldiginiz askla verdiginiz ask esitlenir“ Paul McCartney

Ask, sevgi dolu olsun haftasonunuz

 
Altmışdört Yaşımda

Bundan yıllar sonra
Saçlarim dökülmeye başladığında
Sevgililer günü ya da doğumgünüm için
Bir kart atıyor olacak mısın hala ?


Eğer üçe çeyrek kalıncaya kadar dışarda kalırsam
Kapıyı kilitler miydin ?
Hala bana ihtiyacın olacak mı ?
Hala beni besleyecek misin,ben altmışdört yaşımdayken ?

Sen de yaşlanmış olacaksın
Ve eğer aynı şeyi sen söyleseydin
Seninle kalırdım

Elektrikçi olur sigortanı onarırdım
Elektriğin kesildiğinde
Sen de şömine başında kazak örerdin
Pazar sabahları ata binmeye giderdik

Her yaz bir yazlık kiralardık
Isle of Wight 'ta,kirası uygunsa
İdare ederdik,daha az harcayip
Dizlerimizdeki torunlarımızla
Vera Chuck ve Dave

Bana bir kart yolla,bir iki satır karala
Kendi açından bir şeyleri
Kesin söyle,ima ettiklerini
Dök içini;ama samimi ol

Bana cevabını ver,formumu doldur
Ebediyen
Hala bana ihtiyacın olacak mı ?
Hala beni besleyecek misin,ben altmışdört yaşımdayken ?


 
Dayatmalarda Kaybolus bana bir mimle soru yöneltmisti …Evlilik gerekli midir ?
Bunun cevabi herkesin kendi yasadigi sosyolojik, kültürel, ailevi, kisisel durum ve duruslara göre degiskenlik tasir. Kim kendini nasil mutlu hissediyorsa, birbirine olan bagini hangi  tarzda tasimak istiyorsa o dogrudur. 
Ama aslolan asktir…aslolan sevgidir, birbirinin üzerine titremektir, iste bu sarkidaki gibi seneler sonrasinda birbirinden hala ayni ilgiyi, sevgiyi sefkati dostlugu beklemek ve bulmaktir…gerisi teferruattir...

9 yorum:

  1. Lise çağlarıma gittim. Ne naifmiş sözleri.
    Biraz araştırdım, Paul Mc Cartney 15 yaşındayken babasının 64. yaş günü için yazmış bu şarkıyı:)
    Uzun zamandır dinlememiştim. Kendimi çok iyi hissettirdi bana. Teşekkürler Melange. Sana da iyi pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. müzik şahane, bir yerlere gittim dönemedim ben:)

    YanıtlaSil
  3. Post da müzik de cevap da son derece zevk sahibi insanı işaret ediyor :)

    YanıtlaSil
  4. bana göre evlilik, hep ilk gün ki gibi yaşayabilmek ve sevgiye özen göstermektir.

    YanıtlaSil
  5. Mime cevap ( ya da soruya) altına imza atacağım bir cevap. Beatles ise, yaşlanıyorummmm:D

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir dilek, hoş bir mim cevabı olmus. Şarkıda anlatılan için ise ah ah diyorum:))

    YanıtlaSil
  7. :) Güzel ve gerçekten çok anlamlı bir soru bu..
    Evlilik ihtiyactır :) ben bu işe böyle bakıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. selam,

    bildiğin gibi seçmelerdearkadaşlar seni ödüllendirdi, ödül mektuplarını göndermek ve plaket ve vs ni de göndeömek için görüşmek adına mail adresini rica edeceğim.
    benim mailim neyazsamacep@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. imagine, here there and everywhere you'll be loved when you are 64.
    :)

    YanıtlaSil